poniedziałek, 23 stycznia 2012

Oł Yeah !!


Na chwilke wpadam i zaraz wypadam .. 
Dziś kino z Olą , Mają , Oliwią i Lenką .   Kot w Butach 3D  . Film nawet spoko . : D
później odpoczynek odpoczynek odpoczynek ! jak ja to kocham ! : D

Aktualnie facebook i besty . 
Czy ktoś mi powie jak można sie do masta umawiać na 12 ?!  ja o tej poże sie przewracam na drugi bok XD  Przepraszam cie Asiuu ..  No ale cóż jutro pewnie znów domek , ciepłę łóżeczko , herbatka i telewizor : )


Jak ja tęsknie za moimi wariatami z obozu !! -.-  już chce tam wracać !! : *
W czwartek trening !! Nareszcie będą zdjęcia !! hahahah : D Zamęcze was nimi ale dacie rade ! :D 


Oo już 20;25 może jakieś fajny film będzie w tv .. Mhmm : D zapowaida sie kolejny miły wieczór z moją  zwarjowaną rodzinką .. < 3














Jeśli ktoś był dla Ciebie ważny,
nie zapomnisz go.. 
i nie ważne ile bólu Ci sprawił,
serce nigdy go nie odda ..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz